Powered By Blogger

onsdag 3 september 2014

Äntligen gift!

I Lördags hände det jag aldrig trott skulle hända! Jag gifte mig! Görgen och jag bestämde oss för ganska tidigt att vi skulle gifta oss! I Lördags var det dags! Jag var i P-vik hos min frisör som gjorde mig så vacker! Våra tärnor blev rörda, vår store pojk blev rörd och mannen min blev rörd av det hela! Dom tyckte jag var så vacker! Gick bra först när vi gick in, men sen när jag såg min mamma som grät, då var jag bara tvungen att titta rakt fram och bara fokusera på vad som skulle hända för att inte gråta :) Fick till mig sedan att mamma hade gått gråtande ut ur kyrkan och sagt att hon aldrig i hela sitt liv sett mig så vacker! <3 Vi fick massa fina presenter och blommor, fina minnessaker, sängkläder och även en hel del kontanter samt presentkort både på resa samt på att kunna köpa nått vi själva vill :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar