Powered By Blogger

fredag 4 april 2014

Neråt!

Har varit hos astmasköterskan denna vecka, det visade lite bättre resultat denna gången än när jag var där första gången i augusti, trots att jag genomgått två lunginflammationer. Jag kämpar på med mina soppor, försöker inte ens fuska på något vis! Gett bra resultat tycker jag. -13kg nu!! På måndag är det ju dags för inskrivningssamtalet i Kalmar :) Igårkväll kräktes Simon så jag får va hemma med han idag. Hela gårdagen bestod av bakning, bakade bullar och två sorters kakor samt en kaka till svärmor som hon kan äta, tror jag ska slänga ihop hastbullar, bra att ha i frysen nu när våren är här (kunde bara vara varmare) då vi åker ofta till Stensjö by och Simon vill ju ha fika med sig, då är det bra att ha sådant till familjen :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar