Powered By Blogger

torsdag 9 juni 2011

Illa

Min älskade lille far är riktigt sjuk. Pratade med mor igår och han mår sämre och sämre. Nu både gurglar och rosslar det i honom hela nätterna så ingen av dom kan sova.
Han fick svar på sin skiktröntgen igår, nu ska han in till Kalmar och de ska gå ner via luftstrupen på honom, för han har nu förändringar på båda lungorna:(
Min bror ska ju gifta sig i början på augusti så far hade sagt i söndags, jag tror inte det blir något bröllop jag har nog bara en månad kvar...

Hmmmm...Tror min far har gett upp..Känner han på sig vad som komma skall eller?? Vet ju att många sjuka man jobbat med genom åren faktiskt känt på sig när det närmar sig..

Åh vill inte...vill ju att Erik och Simon ska få ha morfar kvar än några år..vill ju att Simon ska lära känna sin morfar lite till ju...:(

Har gråtit så mycket dom sista två dagarna nu...:(
Älskar dig pappa!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar