Powered By Blogger

tisdag 8 februari 2011

Blåser

Ja det är just vad det gör, blåser, fast vi har nog klarat oss ganska bra ändå mot Skåne tex.
En envis förkylning är det med hosta till på köpet som jag åkte på förra veckan. Men någon gång ska jag väl bli av med den.
Ibland känner jag för att sätta mig och brodera lite men så svårt det är och plocka fram det och sätta igång. Kan ju verkligen göra det när Simon sover har ju ett sånt snällt barn som sover då och då, jaja det kommer väl fram någon dag;)

Simon han knatar på i sin lära-gå-stol, och fort går det med. Han är snabb som blixten vill jag lova! När han ligger på täcket på golvet är han heller inte still utan mycket rulla hit och dit. Så är han busig med. Fick tag på lampsladden igår när han satt i lära-gå-stolen och det bara lyste bus i ögonen på han;)

1 kommentar:

  1. Nu är tävlingen avslutad !
    Kul att du ville vara med i min lilla utlottning.
    Var det DU som vann??
    Titta in och se efter.
    http://lenahaga.blogg.se/2011/february/vem-vann.html

    SvaraRadera